Maar eens zien of er wat knap ijs ligt onderweg. Flesje Jagermeister mee, blijven we ook wat op temperatuur

Moderator: Moderators
Laatste training voor de elfstedentochtJappie schreef:Schaatsen uit het vet halen (lees: met de staalborstel roest verwijderen)
Maar eens zien of er wat knap ijs ligt onderweg. Flesje Jagermeister mee, blijven we ook wat op temperatuur
HaardrogerJohannes schreef:Weet ik eigenlijk nietWimk schreef:Mag je ze zelf niet onthoornenJohannes schreef:Vandaag 3 kalver laten onthoornen.In DK een verdovingsprikkie van de vet en zelf onthoornen.
Zat er wel aan te denken, door slordig werken met de "haardroger" nog wel eens onnodige schade (ZUCHT)
, maar gaat beter leste tied
Is onthoorningsapparaat dmv hete luchtArie schreef:, Haardroger
Cj heb er een paar voor je gevonden ,voldoen volgens mij aan je beschrijving,ga je nooit meer scheve schaats rijdenCorjan schreef:Ben gister op mun hokkieskeets met mun dochters wezen schaatsen in de icehockey baan.............Eeerst maar eens an bijde kanten van de schaats er een stukkie an lassen
Wat een drama die dingen
![]()
jan.nl schreef:Cj heb er een paar voor je gevonden ,voldoen volgens mij aan je beschrijving,ga je nooit meer scheve schaats rijdenCorjan schreef:Ben gister op mun hokkieskeets met mun dochters wezen schaatsen in de icehockey baan.............Eeerst maar eens an bijde kanten van de schaats er een stukkie an lassen
Wat een drama die dingen
![]()
![]()
http://www.friesscheepvaartmuseum.nl/nl ... e/IJssport
Gisteren idd ook voor twee dagen gevoerd. Vanochtend alleen ff aangeschoven met de shovel. Lekker makkelijk.Henk schreef:Vanmoggel al vroeg gevoeiert vur 2 daag...Net ff tukkie gedaan op de bank...bietje knagen....lantefantere...