Hoe is het weer bij jullie (deel 9)
Moderator: Moderators
Re: Hoe is het weer bij jullie (deel 9)
Mooi weer voor 3e sne luzerne binnenrijden. Dan aan het stro persen en binnen halen. Mag 't volgende week wel weer lekker wat regenen!
klein beetje regenbroertje is nu 2 geiten aan het melken,die moeten morgen naar de keuring,half 12 gaan ze de ring in,ik kan er helaas niet naar toe,hoor alles wel als ie weer thuis is
de groetjes van mijn koetjes
flink doorgewert vandaag,mooi nieuws voor broertje zijn bonte geit kaat werd uierkampioen
warme dag vandaag Steven is onze Blinde koe nu aan t melken,daarna gaan we de andere koeien melken,straks ook nog de geiten,broertje is tot 9 uur bij de buurman bezig
droog vandaag hard door kunnen werken, Steven is onze blinde koe Toos al met de hand aan t melken,want machinaal lukt niet,we proberen het tussendoor wel,maar dan is ze gruwelijk onrustig,en gaat hard trappen eind deze maand zetten we haar droog,begin november gaat ze weer kalven,voor de rest een hele gezonde koe,die nog steeds een mooie 24 liter per dag geeft,we hopen dat ze het,zo blijft doen
Het weide seizoen is wel gouw klaar zo.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht
valt mee toch? Weinig regen gehad vandaag
Schoonheid verdwijnt, bunders blijven !
een beetje mis geteld hier wij dachten 1 november,maar t is dus vanavond gebeurd,onze koe Toos die blind is,was vanmiddag al erg onrustig,Steven zei meteen,ik denk dat ze gaat kalven,en ja hoor om kwart over 6 is er een heel mooi vaarskalf geboreen,erg blij hier mee
aanwezig : ma-di-wo-do-vr-za-zo