Boeren in de VS (deel 4)
Moderator: Moderators
Re: Boeren in de VS (deel 4)
Ja!
Maar niet in Vs.
Maar niet in Vs.
Een week erg warm geweest maar niet veel last van gehad ,wat melk weg maar meeste is alweer terug.
Vannacht en vandaag staart van hurricane beryl ,50-60 mm regen ,perfect voor mais and alfalfa
Vannacht en vandaag staart van hurricane beryl ,50-60 mm regen ,perfect voor mais and alfalfa
In de VS maken ze tenminste direct korte metten met een vollkert van der graaf
iedere dag BBBeter??
ik zet dat direct direct tussen haakjes
gruwelijke amateuristische secret services
vooraf, tijdens en achteraf ,
de hele evacuatie is een security drama ,
de secret services(eerste cirkel van 0 tot 10 meter) hebben vooral aandacht gehad voor hun mooie grijs-zwarte pakken en hun ray-bans
kweet niet of ze oordoppies hadden , niemand had uitvouwbare kogelvrije koffertjes
heb je ook nog een vrouw in de groep die zo klein is dat ze ,
eerst nog 5 secondes op haar tenen gaat staan , haar zonnebril weer op haar neus duwt ,
en dan, dat dan weer wel, een memorabele foto mogelijk maakt
effe later als ze samen een trappie afdalen gooit ze zelfs d'r zonnebril weg :
de enigste die in paniek waren waren de secret services , het publiek totaal niet
stel je voor dat er een crowd movement was
secret services Basic Fit/ Hollywood
nog een geluk dat die puber een te licht wapen had voor 150 m
gruwelijke amateuristische secret services
vooraf, tijdens en achteraf ,
de hele evacuatie is een security drama ,
de secret services(eerste cirkel van 0 tot 10 meter) hebben vooral aandacht gehad voor hun mooie grijs-zwarte pakken en hun ray-bans
kweet niet of ze oordoppies hadden , niemand had uitvouwbare kogelvrije koffertjes
heb je ook nog een vrouw in de groep die zo klein is dat ze ,
eerst nog 5 secondes op haar tenen gaat staan , haar zonnebril weer op haar neus duwt ,
en dan, dat dan weer wel, een memorabele foto mogelijk maakt
effe later als ze samen een trappie afdalen gooit ze zelfs d'r zonnebril weg :
de enigste die in paniek waren waren de secret services , het publiek totaal niet
stel je voor dat er een crowd movement was
secret services Basic Fit/ Hollywood
nog een geluk dat die puber een te licht wapen had voor 150 m
ik vrees dat ik de situatie allemaal weer veel te optimistisch heb ingeschat
iedere MAGA fan die zich bij een meeting aandient
moet vanaf nu gratis een long rifle en een short distance revolver aangeboden krijgen
moet vanaf nu gratis een long rifle en een short distance revolver aangeboden krijgen
Achteraf altijd makkelijk praten, als iemand echt kwaad wil is er altijd wel ergens witte vlek. Meest frappante vond ik dat Trump volledig bleef functioneren en zakenman die hij is direct onvergetelijk gebaar maakte. Kan niet meer mis, wordt weer president
-
- Contacteer:
denk ik ook
Ik kan er een coyote mee om leggen op 400 meter. Er was niks mis met dat wapen, Trump draaide zich net op het juiste moment om. Als hij niet naar de grafiek gekeken had dan had hij de volle laag gehad. 150 meter is een peule schil.
Secret service? Die moeten terug naar school maar waarschijnlijk hebben ze bepaalde opdrachten gekregen van hoger op...
Wist niet dat er alleen maar democraten bij de secret service werkenSecret service? Die moeten terug naar school maar waarschijnlijk hebben ze bepaalde opdrachten gekregen van hoger op...
Je denkt dat je het weet ... tot je weet dat je dat denkt.
Wiens brood men eet...
Ik geloof niet dat een echte republikein z'n mond zou houden als hij opdracht kreeg het niet zo nauw te nemen bij de beveiliging van trump
Je denkt dat je het weet ... tot je weet dat je dat denkt.
-
- Contacteer:
Je vraagt je af waarom ze Trump niet eerder van het podium haalden. Ze wisten dat er iemand op t dak zat.
en waarom ze 'm daarna weer rechtop op dat podium zetten
vooral ook omdat er meerdere schoten waren , ze niet wisten waar de schoten precies vandaan kwamen
en hoeveel eventuele schutters er waren
de secret service agenten zijn blijkbaar allemaal na 1963 geboren
dus bovengenoemde gelezen hebbende
waarom heb Allmighty Trump niet zelf een eigen privé security of eigen privé parallelle security?
vooral ook omdat er meerdere schoten waren , ze niet wisten waar de schoten precies vandaan kwamen
en hoeveel eventuele schutters er waren
de secret service agenten zijn blijkbaar allemaal na 1963 geboren
dus bovengenoemde gelezen hebbende
waarom heb Allmighty Trump niet zelf een eigen privé security of eigen privé parallelle security?