Moderator: Moderators
Hard op weg met kopiëren grote Verhaarjohn verhaar schreef: ↑vr jan 03, 2025 14:16als alles van zelf gaat heb je niemand nodig
maar Marco heeft 3 man personeel en zijn vrouw werkt ook mee
![]()
Roderick schreef: ↑vr jan 08, 2021 19:17Dat zou natuurlijk altijd wel kunnen, maar hou nou eens op om die gek Trump en zijn losgeslagen volgers te verdedigen.Niels schreef:
Als je er van uitgaat dat de groep die het capitool binnen drong ook (gedeeltelijk) best wel eens antifa aanhangers kunnen zijn in Trump outfit dan maakt het weer sense.
False flag operation wordt dat genoemd, google dat maar eens.
Ik zag hem een week geleden al op het nieuws oproepen om in grote getalen naar washington te komen om te vechten tegen zijn "gestolen " verkiezing.
Toen al zei ik tegen mijn wederhelft, dit gaat gruwelijk uit de hand lopen, want hij roept ze bijna letterlijk op om te rellen.
Dat ze het capitool bestromden, verbaasde mij ook helemaal niks.
En dan de schuld aan CNN geven![]()
, hij is toch zelf op filmpjes en twitter te zien dat hij die uitspraken doet. Niks geen fake news, niks geen complot
![]()
![]()
, gewoon een gevaarlijke gek, die zijn laatste bokkensprongen maakt.
Dat dit niet mooi zou eindigen hebben velen 4 jaar geleden al voorspeld. Het is juist verbazingwekkend hoe weinig mensenkennis sommigen hier hebben door een loser als Trump te geloven en zelfs te ondersteunen.![]()
![]()
![]()
Yep Hullie.hulsteins schreef: ↑za jan 18, 2025 16:41Roderick schreef: ↑vr jan 08, 2021 19:17Dat zou natuurlijk altijd wel kunnen, maar hou nou eens op om die gek Trump en zijn losgeslagen volgers te verdedigen.Niels schreef:
Als je er van uitgaat dat de groep die het capitool binnen drong ook (gedeeltelijk) best wel eens antifa aanhangers kunnen zijn in Trump outfit dan maakt het weer sense.
False flag operation wordt dat genoemd, google dat maar eens.
Ik zag hem een week geleden al op het nieuws oproepen om in grote getalen naar washington te komen om te vechten tegen zijn "gestolen " verkiezing.
Toen al zei ik tegen mijn wederhelft, dit gaat gruwelijk uit de hand lopen, want hij roept ze bijna letterlijk op om te rellen.
, hij is toch zelf op filmpjes en twitter te zien dat hij die uitspraken doet. Niks geen fake news, niks geen complot
![]()
![]()
Dat dit niet mooi zou eindigen hebben velen 4 jaar geleden al voorspeld. Het is juist verbazingwekkend hoe weinig mensenkennis sommigen hier hebben door een loser als Trump te geloven en zelfs te ondersteunen.![]()
![]()
![]()
Roderick schreef: ↑za jan 18, 2025 17:03Yep Hullie.hulsteins schreef: ↑za jan 18, 2025 16:41Roderick schreef: ↑vr jan 08, 2021 19:17
Dat zou natuurlijk altijd wel kunnen, maar hou nou eens op om die gek Trump en zijn losgeslagen volgers te verdedigen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het hier al vaker verteld. De oogjes zijn ondertussen bij mij en vele Amerikanen wel open.
The news is idd fake news, de linkse kant is door en door verrot, en doen werkelijk alles om maar aan de macht te blijven.
Mooiste is dat de waarheid op den duur wel boven komt. En met nieuw inzicht is mijn mening over Trump idd 180 graden gedraaid.